De voorbereidingen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Carla

03 Februari 2014 | Nederland, Zoetermeer

"Ooit als papa met pensioen gaat, dan gaan we naar Nieuw Zeeland." Mijn moeder wilde er dolgraag naar toe, helaas, het heeft niet zo mogen zijn.
Omdat ik door de jaren heen steeds meer leer(de), dat je dingen moet doen en niet moet uitstellen, nam ik vorig jaar het besluit om vier weken door Nieuw Zeeland te gaan reizen.

Vrijdag kwamen de deelnemerslijst en het e ticket voor Nieuw Zeeland per mail binnen. De reis komt steeds dichterbij. De eerste $NZ liggen al klaar. E book is gevuld, Ipod en Iphone zijn voorzien van genoeg muziek voor een lange vliegreis. Het grote aftellen is begonnen. Ik kijk er naar uit om mijn twee nichten Irma, Kim en mijn neef Menno te ontmoeten.
Maar ook naar de natuur, die volgens velen overweldigend moet zijn.

  • 03 Februari 2014 - 20:58

    Reiger:

    Inderdaad prinses niet te herkennen. Wel een beetje jokkebrok dat je alleen in Nederland op vakantie bent geweest. Maar vooruit ik vertel het niet door. Het grote aftellen is begonnen. Spannend. Centjes klaar, muziek gereed en niet te vergeten je boekenkast. Klinkt allemaal erg goed. Vergeet je trouwens niet dat je thv hebt de 9e. Haha. Staat niet in je rooster. Ben benieuwd naar de reisverslagen.

  • 06 Februari 2014 - 20:40

    Annemarie:

    Dag Carla,

    Ik wil je heel veel plezier wensen op deze schitterende reis door een prachtig land. Ik heb je al geprobeerd enthousiast te maken en dat is denk ik wel gelukt. Als je terug komt gaan we zeker de ervaringen delen.
    OH ja tip van de dag.... In Queenstown MOET je een Fergburger eten. Aan een ieder die je het vraagt kan je de weg vragen!!!Ik ga je zeker volgen! Succes met de lange reis.

  • 07 Februari 2014 - 17:51

    John S.:

    Hee Carla,

    Een hele mooie reis toegewenst. Het zal even bijten worden met vliegen. Mijn oom zei altijd vanuit Australie, je gaat als een heer in het vliegtuig en je komt eruit als een varken. Nu durfde hij en ik ook niet de vergelijking te maken met een vrouw, maar het is een lange reis.Maar het is allemaal de moeite waard, een land zo mooi en groot. Je bent er zo klein als mens.
    De natuur is verweldigend. Car een super leuke tijd toegewenst en geniet er van.
    Wij volgen je nauwlettend.
    Doeg John S

  • 08 Februari 2014 - 20:57

    SBF:

    Lieve Carla, helaas moet ik de komende tijd alleen met mamma koffie drinken. Wat naar om te realiseren, dat jij heel erg gaat genieten daar ver weg! We zijn zo super trots op je dat je deze uitdaging aangaat! Geweldig! Hou ons op de hoogte en we zien je gauw weer bij SB Schiphol!!!! Xx

  • 09 Februari 2014 - 19:20

    Peter VL:

    Ha Carla, je laatste diensten zijn gedraaid, je mailbox bijna leeg en het papierwerk overgedragen. Nog slechts 4 dagen tussen hier en een andere wereld. Ik wens je veel plezier, onderweg en daar! We gaan over een kleine maand de verhalen zeker horen, vergezeld van ongetwijfeld weer mooie foto's. In de tussentijd zullen we meelezen met je blog.

  • 10 Februari 2014 - 19:01

    Baby Heks:

    Lieve mama heks,

    Geniet maximaal van alle mooie dingen en laat alles in NL even voor wat het is! Ik ga je zeker volgen en 14 maart wil ik al het moois horen!! Pas goed op jezelf..

    Knuffel Baby Heks

  • 12 Februari 2014 - 16:47

    Tuldertje:

    Ik wens je prachtige ervaringen toe!

  • 12 Februari 2014 - 20:02

    Mandy:

    Ben benieuwd naar je verhalen en foto's.... Vooral veel foto's

  • 13 Februari 2014 - 10:28

    Theo Dykhuizen:

    Carla, als het goed is, ben je vandaag dus vertrokken naar de andere kant van de wereld. Je gaat daar alle mooie natuur zien, waarvoor je in Europa vele landen moet bezoeken. Veel plezier en fantastische weken!! Ik ben benieuwd naar je verhalen. Groetjes, Theo.

  • 13 Februari 2014 - 12:05

    Wil:

    Alleen het motto alleen al is idd n reden om zo´n reis te ondernemen. Ben benieuwd want ik ga zoiets ooit ook ondernemen, zodra de kids uitgevlogen zijn. T motto is dik OK maar realiteitszin noodzaakt je om keuzes te maken, in mijn geval!
    Veel plezier en ben erg benieuwd naar je ervaringen!

  • 13 Februari 2014 - 14:11

    Tolga:

    He carla,

    ik wens je alvast heel veel plezier op je reis en maak er een onvergetelijke trip van. Ik ben het eens met Mandy...... Vooral veel foto's posten. Groetjes. Tolga

  • 13 Februari 2014 - 19:08

    Myra:

    M'n BFF spot steeds vliegtuigen in de lucht. Eerst zat Bastiaan erin, maar nu weet ze het zeker..'het is Carla's vliegtuig'!! Heb een goeie vlucht en veel plezier van herkenning met je familie!! Wat een ervaring moet dat alleen al zijn! Lfs!

  • 14 Februari 2014 - 20:25

    Cynthia:

    'Tante' Carla,

    Ondertussen ben je gewoon al helemaal daar!!
    Geniet van deze mooie reis en ook ik kijk uit naar je foto's en verhalen.
    Have fun!

    Liefs van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

24 daagde rondreis door Zuid Afrika

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 25856

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 13 Oktober 2018

Rondreis Zuid Afrika

03 September 2015 - 30 September 2015

Rondreis West Amerika

13 Februari 2014 - 12 Maart 2014

28 daagse groepsrondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: