Reisdag ri wellington - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu Reisdag ri wellington - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu

Reisdag ri wellington

Blijf op de hoogte en volg Carla

24 Februari 2014 | Nederland, Zoetermeer

Het eind van ons verblijf op het Noorder eiland zit er bijna op. Vandaag gaan we ri wellington. De dag start om 6:55 uur al gierend van het lachen als m'n kamergenootje roept doe het licht uit, doe het licht uit, een vuurvliegje. Het blijkt het lichtje van de rookmelder te zijn. Werkelijk de tranen rollen over m'n wangen.
Bij de eerste koffiestop komt het bericht dat Greet vanmiddag terug kan vliegen. We rijden in 1 ruk door naar Wellington. Om 14:30 uur zijn we er en nemen we afscheid.
Daarna door naar een view over wellington. Ook hier is t weer mooi. Zelfs al is het een stad. We krijgen een mooi hotel in de stad!
We gaan met z'n vieren op stap en belanden op een terras in de haven. Het ultieme zondag gevoel, in de zon met gezellige mensen in een relaxt land.

Quote van de dag:
Een aantal groepsgenoten willen graag de vele schapen op de foto. We stoppen voor een foto moment waarop 1 reisgenootje zegt:" ik blijf zitten, die zie je ook op Texel:-))))"

We gaan nu even internetloos, voor 2 dagen

• 24 Februari 2014 - 10:05

Annemarie :

Hoi Carla,

Veel plezier op het Zuidereiland! Je zal zien nog mooier dan het Noordereiland. Pas wel op voor de Kea's. Ze jatten en slopen je spullen!
    Geniet er van!
    Gr. Annemarie

• 24 Februari 2014 - 19:30

Theo Dykhuizen:

Carla,
    Even internetloos betekent, dat je naar het Abel Tasman National Park gaat? Zo ja, heel veel plezier daar en hopelijk blijft de zon schijnen. Goeie overtocht met Interislander door de Marlborough Sounds.
    Groetjes, Theo

• 26 Februari 2014 - 07:25

Menno:

Hoi Carla,
    Heel gaaf om je ervaringen zo te lezen.
    Een hele fijne tijd daar en let goed op jezelf.
    groetjes Menno van Noort

• 27 Februari 2014 - 08:59

Robert:

Ha Carla,

Als ik het zo lees allemaal, dan moet het echt geweldig zijn, ben benieuwd of je nog een beetje aan uitrusten toekomt! ;) Veel plezier!!