Dag Wellington - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu Dag Wellington - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu

Dag Wellington

Blijf op de hoogte en volg Carla

27 Februari 2014 | Nederland, Zoetermeer

Vandaag is een groepvrije dag. We ontbijten met z'n 3en uitgebreid bij een bakery. Daarna ontmoet ik mijn neef Menno, ook hem heb ik nog nooit gezien. Hij brengt me naar een punt waar ik een 360 graden uitzicht over Wellington heb. Van hier af kan ik het zuidereiland al zien liggen. Daarna lunchen we aan het strand, met, alweer, een geweldig uitzicht. Ondertussen kletsen we 45 jaar bij.
Het is zo bijzonder om in dit mooie land familie te ontmoeten.
Als hij me teruggebracht heeft naar het hotel, is t goed om even alleen in t zonnetje, 20 graden, aan het haventje te zitten.
Als we Mexicaans eten, hebben we mazzel, twee eten voor de prijs van 1:-)))
We sluiten de avond vroeg af, om 6:40 uur worden we bij de receptie verwacht:-((( we vliegen over naar het zuidereiland.

• 27 Februari 2014 - 20:16

Myra:

Ik ben toch zo benieuwd naar je verhalen over je familie. Hoe doe je dat, 45 jaar bijkletsen? Waar begin je? En hoe neem je afscheid? Ik heb een soort Memories beeld voor me dat verweven is met All you need is love en Vermist......maar wel de sjieke variant.....