Paradijs op aarde:-))) - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu Paradijs op aarde:-))) - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu

Paradijs op aarde:-)))

Blijf op de hoogte en volg Carla

27 Februari 2014 | Nederland, Zoetermeer

Vroeg op voor een korte overtocht per vliegtuigje naar het Zuidereiland. We landen bij een boer in de tuin. Geweldig!! In een schuur zit wel 1 "gate". Om het af te maken hangt er een klein bordje: "mind you re step".
Vervolgens op de boot om door de mooie marlborough sounds te varen. Helaas is het bewolkt, maar zelfs nu is het mooi. We varen tussen allerlei eilandjes door. Later stappen we over op een kleine boot. En dan ineens zwemt er een pinguïn. Mijn dag kan niet meer stuk, wauw!! Mijn favoriete beestje in het "echt". De boot zet ons af bij de lodge, na een fikse korte klim, zijn we er. Ik ben stil, echt ongelofelijk, ik krijg, samen met kleine Wilma (we hebben ook een grote:-) een kamer met het mooiste uitzicht. De zon schijnt nu volop. Er is een kleine tuin waar we met z'n zessen gaan "zonnen". Om 16 uur scharrelen we alle zoutjes bij elkaar en is het tijd om met een biertje op mijn moeder haar verjaardag en het leven te proosten.
Er volgt een gezamenlijke maaltijd.

Quote van vandaag: dit is een paradijs op aarde omdat er ook bier en eten is:-))).

• 27 Februari 2014 - 19:49

Wil:

Nooit geweten dat jij aan t bier zat???? Mooie reis tot op heden?

• 27 Februari 2014 - 20:14

Myra:

Alles smaakt beter als de sfeer goed is!!!

• 28 Februari 2014 - 01:14

Peter:

Aan t bier omdat er geen starbucks is, dat is pas echt afzien!!!
    Blijf genieten en vooral ons verblijden met je verhalen.