Een mooie dag - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu Een mooie dag - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu

Een mooie dag

Blijf op de hoogte en volg Carla

27 Februari 2014 | Nederland, Zoetermeer

Donderdag 27 februari

Wakker worden met 1 van de mooiste uitzichten, wauw!!
Dat houdt in dat we veel aanloop voor onze kamer hebben, gezellig. Ze brengen zelfs koffie mee:-)))
Tijdens onze boottocht terug, varen we door een super mooi gebied. Slagroom op deze taart is wel als er een grote groep dolfijnen voorbij komt zwemmen.
Na een lunch in picton stappen we weer in de bus. Gaan via een slingerweg langs de zee. Marvelous view!! Mijn Nederlandse superlatieven zijn op:-) Dat dit bestaat. De avond wordt afgesloten met een gezamenlijke maaltijd met z'n zessen! Hoe heerlijk is het om ontspannen en te lachen, terwijl het nergens over gaat

• 27 Februari 2014 - 20:12

Myra:

Lachen, terwijl het nergens over gaat......heerlijk! Dat is genieten en pret hebben tegelijk! Wat geweldig dat de groep ook zo leuk is! Dat maakt de reis compleet!!! Veel liefs en blijf schrijven!!

X, Myra

P.S.....groot nieuws! Hollands Spoor krijgt een SB!!!!

• 27 Februari 2014 - 21:55

1500:

Misss Geertman...hier sr.1500, welke aardig wat indrukken heeft gelezen over HET adventure.
    Toch aardig smart om voor "slechts 200 dollar" een helicopter-vlucht mee te pikken (-;
    Ook de BIERTJES en de slappe lach komen ruimschoots aan bod...dit volhouden, ...zeker weten dat je bij terugkomst direct ontwenningsverschijnselen "aangeboden" krijgt !! Maar ik begrijp dat je "best wel een beetje aan het genieten bent" van al het moois wat NZ je geeft. Geweldig dat je een NL-correctie-gesprekje had met de taxichauff....had je kunnen weten..haha !....mooi dat de man overigens toch nog een bakkie heeft gedronken met je....wellicht ook nog een HONGI ??
    A hug vanuit het mooie Delft, Beekie. Have FUN !!

• 28 Februari 2014 - 06:20

Liset:

Geweldig. Mooi om zo alle verhalen te lezen. Superleuk.

• 28 Februari 2014 - 11:27

Theo Dykhuizen:

Carla,

Gaaf dat jullie met een vliegtuigje van het Noorder naar het Zuidereiland zijn gegaan.
    Het zal je wel snel duidelijk worden, zoals anderen ook al hebben opgemerkt, dat het Zuidereiland nog mooier is dan het Noordereiland. En het is nog maar net begonnen, Marlborough Sound, Queen Charlotte Road, Abel Tasmanpark. En dan heb je nu alweer een pinguin gezien en dolfijnen, bofkont! Aan de foto's te zien heb je vrijwel steeds prachtig weer. En aan je schrijven te merken ook een heel gezellig reisgezelschap. Jou kennend, zal je aan die gezelligheid zeker een belangrijke bijdrage leveren.
    Groeten, Theo.