Shop untill you drop - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu Shop untill you drop - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu

Shop untill you drop

Blijf op de hoogte en volg Carla

04 Maart 2014 | Nederland, Zoetermeer

Omdat 1 van de reisgenootjes jarig is en zij aangaf dat het leuk zou zijn als ik om 5 uur voor haar deur een liedje zou zingen, even om 5 uur opgestaan en gezongen. Zij zou gaan vroeg gaan ballon varen. Helaas gaat dat vanwege het weer, het regent, niet door. Na het zingen, het bed weer ingedoken en verder geslapen. Vandaag is het souvenir koop dag. Als Nardy, Wilma en ik op pad ga miezert het nog wat, vlak daarna doet de zon al haar best. Uiteindelijk wordt het een mooie zonnige dag. Queenstown is een leuk stadje. Klein en compact. Daarnaast is het ernstig toeristisch. De beroemde ferg burger heb ik aan mij voorbij laten gaan:-)). Ik heb toch meer iets met de carrot cake:-)).
Zo n dag is best slopend. Een avond met een goed boek is best eens luxe:-))).

  • 04 Maart 2014 - 07:54

    Angelique:

    Hallo Carla,
    Het is zo leuk om je enthousiaste verhalen te lezen! :-)
    Bedankt en ik wens je nog veel moois op je reis toe!



  • 04 Maart 2014 - 19:31

    Theo Dykhuizen:

    Carla,
    Dat toeristische heeft natuurlijk alles te maken met alle uitdagende dingen, die je daar kan doen. White en black water rafting, bungeejumpen etc. Dat toeristische is de reden, dat Rieky en ik het plaatsje alleen maar hebben gebruikt voor een pitstop. Jullie hebben in ieder geval lekker kunnen winkelen. Hopelijk heb je wat leuks gevonden en kun je met een gerust hart naar de volgende belevenis. Op naar .....? Gr. Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

24 daagde rondreis door Zuid Afrika

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 25838

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 13 Oktober 2018

Rondreis Zuid Afrika

03 September 2015 - 30 September 2015

Rondreis West Amerika

13 Februari 2014 - 12 Maart 2014

28 daagse groepsrondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: