Bus, bus, bus - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Carla - WaarBenJij.nu Bus, bus, bus - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Carla - WaarBenJij.nu

Bus, bus, bus

Blijf op de hoogte en volg Carla

09 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Vanuit Dunedin naar Christchurch. Bij een straatje dat er uit ziet als eind 19e eeuw, wel leuke hebbedingetjes in de winkels, worden we nog even "uitgelaten".
Dan een lange saaie rit naar christchurch. Dit is echt het mindere deel van Nieuw Zeeland. Lunchpauze is bij een bakkerij, een el dorado aan zoetigheid. Het wordt een ei sandwich:-)). Nieuw Zeeland weet wel wat ze een zoetekauw bieden:-)). En worteltaart is echt gezond, er zit immers wortel in:-)))
In het hotel is het tijd om de tas voor terug op orde te maken. Was alvast gesorteerd. Want wat lijkt het me heerlijk om na 4 weken, je was gewoon te wassen zodat het ook schoon wordt:-)). Wij, ouwetjes zoals de jonge garde ons noemt, maken er in het hotel een relaxte avond van. Morgen nog 1 excursie, nl spotten van potvissen!

• 09 Maart 2014 - 10:32

Theo Dykhuizen:

Hey Carla,
    Je leest tussen de regels van je verhaaltje door, dat je iets minder uitbundig bent. Dat komt natuurlijk omdat het einde van je prachtige reis in zicht is. Maar je gaat nog wel ff whale watching doen. Spektakel doorgaans verzekerd. Ik hoop dat het een mooie dag wordt met zonnig weer en veel potvissen. Let wel op dat je met je toestel in de aanslag staat als het spectaculaire moment komt, dat de potvis (of is het nou een walvis?) gaat duiken! Have fun!! Gr. Theo

• 09 Maart 2014 - 11:11

Cynthia:

Wat lijkt me dat gaaf, potvissen spotten! Zal vast ook weer een onvergetelijke ervaring worden. En je hebt er wat opgedaan deze vakantie . Wat is t snel gegaan he!
    Heel veel plezier nog even en geniet ervan!!

Groetjes Cynthia

Ps: en een dikke knuffel van Dylan

• 09 Maart 2014 - 22:19

1500:

51 jr + 1 dag ...GEFELICITEERD ...neem er een heerlijke starbucks op van sr.1500

• 10 Maart 2014 - 06:04

Liset:

Potvis spotten, gaaf. Dat zullen weer mooie foto's worden. En wat is het snel gegaan. X

• 10 Maart 2014 - 19:21

Annemarie :

Hoi Carla,

Je zal nu bijna wel naar het vliegveld gaan voor de terug weg. Een hele goede vlucht. Hopelijk gaat hij voor je gevoel snel want het is toch een uur of 25 terugvliegen en dan dentussenstops nog maar niet meegerekend ... Je hebt wel de tijd om deze schitterende reis te laten bezinken en na te genieten...een goede vlucht en tot in Delft

Gr. Annemarie

• 10 Maart 2014 - 23:20