Afscheid nemen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Carla - WaarBenJij.nu Afscheid nemen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Carla - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen

Blijf op de hoogte en volg Carla

11 Maart 2014 | Singapore, Singapore



Dit is de dag van het afscheid nemen. Inge, mijn toch regelmatige kamergenootje, blijft nog langer in Nieuw Zeeland, er gaan er vier naar Fiji en ik neem afscheid van een super mooi land. Vier weken zijn voorbij gevlogen. Op de luchthaven blijkt dat bij een aantal hetzelfde gevoel heerst. Het wordt een lange vlucht terug. Een lange vlucht om terug te denken aan al het moois.
Ik dank iedereen voor de reacties met name mijn trouwe "volger" Theo. Ik keek uit naar de reacties die jullie schreven.
Wat zal ik mijn vaste reismaatjes Nardy, Wendy, Karin, Wilma en Inge missen. We hebben veel gelachen. Dat doet een mens goed.
Nu is het tijd om weer "gewoon" te worden. Mijn eigen huis, Knuff en Murmel weer om me heen, het is goed zo:-)))

  • 11 Maart 2014 - 16:11

    Inge:

    Fijne reis terug. Je hebt in ieder geval mooi weer als je terug komt, kan je lekker in de tuin nagenieten. Zal de mailtjes missen dat er weer een reisverslag is.

  • 11 Maart 2014 - 19:27

    Theo Dykhuizen:

    Carla, je hebt mij en vele anderen laten meegenieten van de verhalen over je belevenissen in Nieuw Zeeland. Veel plaatsen waren herkenbaar, omdat we er ook geweest zijn. Ik hoop dat je een snelle en veilige terugreis hebt. Je komt in ieder geval precies op het juiste moment terug nu de Nederlandse zon uitbundig schijnt. En van het gat in de ozonlaag heb je hier veel minder last dan in NZ. Hopelijk heb je bij thuiskomst nog een paar dagen vrij om in je eigen huis lekker na te genieten bij alle foto's en filmpjes, die je hebt gemaakt. Gr. Theo.

  • 11 Maart 2014 - 20:27

    Myra:

    Ik ga zo slapen en ik weet dat mijn wekker op een nog vroeger tijdstip staat ingesteld dan op een normale werkdag. We -de SBF en ik- hebben een date met je op Schiphol. We kunnen niet wachten tot je er weer 'gewoon' bent!!! We hebben er zin in en ik hoop dat we alle mooie foto's en verhalen een keertje mogen zien en horen, eerst slapen en weer 'landen' thuis! X, goeie vlucht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

24 daagde rondreis door Zuid Afrika

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1198
Totaal aantal bezoekers 25849

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 13 Oktober 2018

Rondreis Zuid Afrika

03 September 2015 - 30 September 2015

Rondreis West Amerika

13 Februari 2014 - 12 Maart 2014

28 daagse groepsrondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: