Later zul je er om lachen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Carla - WaarBenJij.nu Later zul je er om lachen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Carla - WaarBenJij.nu

Later zul je er om lachen

Blijf op de hoogte en volg Carla

16 September 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas



En toen trok de lucht heel zwart dicht. Begon het te waaien. Voordat we tot drie hadden geteld barstte er een soort van moesson los. Samen met m'n kamergenootje schuil ik in een winkeltje dat stenen verkoopt. Het hagelt, het bliksemt, het dondert, het hoost, de straat overstroomt. We vragen ons af of ons tentje het gaat redden. Na drie kwartier kunnen we naar de camping. Net als we in de laundry onze was staan op te vouwen, krijgen we toch een fenomenale regenboog. Aangekomen bij de tenten blijken ze nog te staan. Alleen ...een varken zou de dag van z'n leven hebben, wat een modder. Ruud z'n tent is verdronken. Die verplaatsen we. Als ik de onze binnenkijk, tja wat zal ik zeggen, m'n matje ligt in een plas water. M'n slaapzak is nog droog. Gelukkig schijnt even de zon en kan het drogen.
Dan roept Wilma:"kijk eens" en het kleine watertje dat langs onze plek stroomde wordt een woest kolkende rivier. In no time. Hele bomen worden meegevoerd. Spektakel is het, voor de zekerheid houd ik m'n rugzak met geld en paspoort maar bij de hand.
Jesse, onze reisbegeleider, had z'n vrije dag en als hij terug komt, weet hij ook niet wat hij ziet. En dan gebeurt het, eentje wil weg, twee anderen naar een andere plek. Ook al hebben we de garantie dat we veilig staan. Uiteindelijk worden er twee tenten verplaatst maar moet er ook gekookt worden. Dan ben ik r echt klaar mee. Ik geef iedereen een taak, pffff en ..... Het werkt. Ze luisteren, misschien vinden ze me nu een bitch het zij zo. Van negatief gedoe wordt niemand wijzer. Uiteindelijk staan alle tenten goed en hebben lorreine en ik t eten klaar. Gelukkig regent t weer en als ik naar m'n gympen kijk, word ik verdrietig. Afgeschreven. Ik sta nl tot de helft in het water. Het eten wordt goedgekeurd en we kruipen in onze tent. Om 1 uur barst er een onweer los. Ik wil niet weten of m'n matje drijft. Het kan niet anders, gelukkig is m'n slaapzak warm en droog. Als ik wakker word, regent het nog steeds. De moed zakt me in de schoenen, gelukkig heb ik wifi. Ik app een aantal mensen dat ik even niet meer wil. Ik wil naar huis, m'n bed, m'n douche, m'n katten, geen regen meer. Ik krijg appjes terug en dat doet goed. Thnx, Wiets, Sil, Robert en Rob. Ik wurg me uit dat kleddernatte, verzeken ding. En wat is die hete douche heerlijk, ik blijf de volle tijd staan.
Wat heb ik een plezier van m'n rood met witte stippen poncho:-) nog snel op de nipper bij de Xenos gekocht. Ontbijten doen we onder een afdak. Hans pakt de leiding over het inpakken, iedereen akkoord, iedereen helpt elkaar en in no time zijn we onderweg naar ...... een HOTEL in het warme Las Vegas

Naschrift: op Nu.nl lezen we dat er gisteren in het Zion park door de regen, mensen zijn verdronken bij activiteiten

  • 16 September 2015 - 08:07

    Mandy:

    Wauw tante Carla. wat een verhaal. Trots op je en nu genieten van de luxe. Dikke knuffel

  • 16 September 2015 - 09:13

    Cynthia:

    Wat een verhaal!!
    Gelukkig nu weer naar een lekker warm en DROOG hotel!
    Het is wel een ervaring op zich geweest en wrs kun je er inderdaad later om lachen. Geniet in Las Vegas!

  • 16 September 2015 - 17:49

    Peter:

    Omboeken naar een plek waar de zon schijnt, ga je daar op je matje liggen bijkomen, LoL.

  • 16 September 2015 - 18:26

    Jack En Annemarie :

    Hoi
    Eindelijk weer een keer Internet dus weer even bijlezen.
    Je maakt er een mooi verhaal van maar leuk is anders kan ik mij voorstellen. Later zal je dit avontuur niet meer vergeten. .weet je nog in Zion .
    Zion en Bryce en dan met name bij de laatste. .schitterend. .inderdaad geen woorden voor zeker als je helemaal naar beneden wandelde.
    Geniet in Las Vegas van alle overdreven overbodige dingen. Je moet er een keer geweest zijn.
    Niet te veel gokken hè hihi. Trouwens moet je eens op al die oude vrouwtjes letten die de hele dag met zo'n pasje achter zo'n automaat zitten. .dat gaat maar Door. Vergeet je horloge niet want klokken hangen er niet!

    Tot het volgende verhaal

  • 16 September 2015 - 19:15

    Robert:

    Tsja, in elk geval zijn je ervaringen qua weer al heeeeel anders dan de mijne, wat een ervaring...ik kan alleen maar zeggen, op naar de bewoonde wereld, Vegas is leuk, vergeet vooral niet om op de strip gewoon de hotels binnen te stappen en te genieten van al dat geks.....tip: The Venetian!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Carla

24 daagde rondreis door Zuid Afrika

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 25864

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 13 Oktober 2018

Rondreis Zuid Afrika

03 September 2015 - 30 September 2015

Rondreis West Amerika

13 Februari 2014 - 12 Maart 2014

28 daagse groepsrondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: