Las vegas - Reisverslag uit Yosemite Lakes, Verenigde Staten van Carla - WaarBenJij.nu Las vegas - Reisverslag uit Yosemite Lakes, Verenigde Staten van Carla - WaarBenJij.nu

Las vegas

Blijf op de hoogte en volg Carla

19 September 2015 | Verenigde Staten, Yosemite Lakes

De avond van aankomst in Las Vegas hebben we ons vermaakt in Freemont Street. Alleen al die casino's. Freemont street is 1 straat met bovenin waanzinnige licht shows. Waar je ook nog eens gezekerd boven kan zweven. Geluisterd naar een top rock band! Van vermoeidheid in het luxe bed geploft en we werden pas 8:40 uur wakker. Voor t eerst in tijden.
Uitgebreid douchen en tutten, HEERLIJK. Buskaartje voor 8 dollar en je kan 24 uur door las Vegas.
Dan kan het beginnen The Strip. Eerst zien we Venetië. Je kan er met een gondel varen en de gondelier zingt er Italiaanse liedjes bij. Als je een gebouw binnen loopt, weet je niet wat je ziet. Prada, Louis Vuitton, Gucci enz. Daarna door naar Parijs. Eiffeltoren, arc d triomphe, het is er "gewoon". Overal zijn ook casino s ingebouwd. We lopen door naar new York, dan is het al bijna einde van de middag. Er is zoveel te zien. Je kan zelfs met een achtbaan door "new York". Hoeveel geld moet hier op een dag niet omgaan?? Opvallend zijn wel de vele zwervers. Oversteken is een makkie. Alles gaat boven de weg. Je gaat luxe met de roltrap omhoog, gaat over een brug en roltrap omlaag en je bent aan de overkant.
S avonds is het pas echt feest. Philips doet hier goede zaken, wat een verlichting. Het blijft magisch. Als afsluiting kijken we naar de fonteinen bij het belaggio hotel. Wereldberoemd. Het zal vast een eenvoudig kunstje met de computer zijn. Maar ik ben betoverd. Om 21 uur zijn we in het hotel, m'n voeten en benen willen dan ook werkelijk niets meer. Las Vegas is magic, 1 dag is genoeg.
Ik heb twee dagen van een heerlijk luxe hotelkamer genoten. Vanavond mogen we onze drijf natte tenten uitpakken. Moet in death valley geen probleem zijn, daar is het ongeveer 36 graden:-)