Dag 2 in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Carla - WaarBenJij.nu Dag 2 in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Carla - WaarBenJij.nu

Dag 2 in San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Carla

24 September 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag is m'n kamergenootje jarig. Daar hoort koffie op bed en een klein kadootje bij. Daarna op pad voor een ontbijt. We gaan vandaag voor een echt toeristische toer, namelijk de hop off hop on bus. Het duurt even voor we hem vinden. Gewoon niet. Daarna terug gelopen naar Union square. Daar kunnen we gelijk instappen. Boven in is nog ruimte genoeg. Laat ons maar de toerist uithangen. Onze gids weet enorm veel en kletst ons de oren van het hoofd. Het is een uitgebreid rustige rit met momenten om foto s te maken. Super relaxt. Als we de golden gate naderen waaien we zowat uit de bus, wat een wind. Maar ook nu blijft het imposant. San Francisco is echt een lieve zachte stad. Het lieve zusje van new york. Heerlijk. We komen door een luxe buitenwijk, wauw. Zouden die bewoners weten dat er op Market honderden zwervers lopen? Want vanmorgen was het echt bizar, zoveel zwervers. We komen in een wondermooi park, wauw, net als central park in new york midden in de stad. Vervolgens komen we langs de huizen die San Francisco zo beroemd maakt. Gaaf om te zien. We komen door een heerlijk vintage straatje. Ik weet een collega die hier heel blij zou worden, ja toch Denise? Rond 14:30 uur zijn we terug bij het begin punt. Bij verjaardag hoort een feestelijke lunch, we doen dat op een dak terras bij Macy s. Ik mag bij de cheese cake factory kiezen uit diverse soorten cheese cake. Uiteindelijk ga ik voor een oreo chocolade cheese cake. Tandjes wat is dit lekker, alsof er een engeltje over je tong piest. Wauw, ik krijg m niet op. Dat is uniek maar wat een maaltijd. We lopen op ons gemak terug naar het hotel en liggen nog een uur lui bij het zwembad in de warme zon.
Dan is nog ons afscheidsetentje. We zijn niet compleet. Het Belgische echtpaar is al afgehaakt.
De sfeer tijdens het eten was best oké, tot het op betalen aankwam. Ongelofelijk wat ik voor mijn ogen zie gebeuren is te triest om op te schrijven. 1 van de dames maakt er zo n moeilijkheid en gedoe van dat ik maar apart ga staan. Ik hoor hier absoluut niet bij. Uiteindelijk is het betalen gelukt en lopen we naar het hotel. Ik neem afscheid en ben er klaar mee. Met Loreinne klets ik nog na en dan op tijd slapen. Ik moet om vijf uur op, alleen naar new york. HEERLIJK. T was een mooie reis, ik heb van het landschap genoten en zal het zeker nog eens over doen. Alleen en zonder tent:-)

  • 24 September 2015 - 16:44

    Jack En Annemarie :

    Zo te lezen had je het wel getroffen met je kamer/tentgenoot dat is ook heel belangrijk. Heel veel plezier nog in New York

  • 24 September 2015 - 16:46

    Jack En Annemarie :

    Oh ja en we zijn benieuwd naar je foto's maarten die zien we wel een keer op het werk
    Gr van ons

  • 24 September 2015 - 19:45

    Robert:

    Ondertussen zit je al in het vliegtuig naar NY en heb je die mooie stad achter je gelaten, ben benieuwd naar de foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Carla

24 daagde rondreis door Zuid Afrika

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 25852

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 13 Oktober 2018

Rondreis Zuid Afrika

03 September 2015 - 30 September 2015

Rondreis West Amerika

13 Februari 2014 - 12 Maart 2014

28 daagse groepsrondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: