Dag 2 naar Hazyview - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Carla - WaarBenJij.nu Dag 2 naar Hazyview - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Carla - WaarBenJij.nu

Dag 2 naar Hazyview

Blijf op de hoogte en volg Carla

23 September 2018 | Zuid-Afrika, Hazyview

Vandaag is Loreine jarig. Dat moet wel gevierd worden! Bij t ontbijt zet het keukenpersoneel haar op Zuid Afrikaanse wijze in het zonnetje.
Ok ik ga ze nog vaak zien, maar ik vind t toch super gaaf als we de eerste apen in een bos zien. Is toch anders dan in Blijdorp.
We gaan naar het eerste mooie uitzichtspunt Potholes. Ik zou ze bijna gaan missen, maar hier is een waterval:-). Het oogt op sommige plekken als Antelope Canyon in Amerika.
Hierna door naar een mooi panorama dat helaas in de mist ligt. Maar met een mager zonnetje is het bijna zichtbaar.
We krijgen nog een mooi uitzicht op Gods Window. We hebben ook nog geluk, het is er niet mistig.
We lunchen in Graskop en lurken massaal nog even aan de wifi van het hotel. We willen natuurlijk wel onze mooie foto s versturen:-). Wij zitten nl in de heerlijk warme zon en ik zie dat het in Zoetermeer hoost en 11 graden is.
Via de Panoramaroute rijden we naar Hazyview, waar we overnachten. Morgen naar het Kruger park.

Woord voor vandaag: witgoud is toiletpapier:-)

• 23 September 2018 - 15:12

Marijke:

Hoi Carla
    Je hebt gelijk een mooi stuk te pakken,potholes,godswindows echt heel mooi. Op naar het Krugerpark. Ben benieuwd hoe je dat gaat ervaren.
    Ik ga je ook een woord geven een verkeersdrempel is een spoedbochel.
    Geniet er van blijf je volgen

• 24 September 2018 - 01:19

Marjolijn:

Witgoud, heerlijk :-)

• 24 September 2018 - 10:28

Aimée :

Hazyview en mist. Ik zie een link. ;o) Klinkt allemaal goed. Be benieuwd naar de eerste giraf op de kiek. ;o)