Fietsen in Swaziland - Reisverslag uit Hluhluwe, Zuid-Afrika van Carla - WaarBenJij.nu Fietsen in Swaziland - Reisverslag uit Hluhluwe, Zuid-Afrika van Carla - WaarBenJij.nu

Fietsen in Swaziland

Blijf op de hoogte en volg Carla

28 September 2018 | Zuid-Afrika, Hluhluwe


Na een heerlijke nacht diepe slaap zijn we om 6 uur net op tijd voor een mooie zonsopkomst. Geen gehaast deze morgen. We kunnen relaxt ontbijten.
Onderweg vertelt Riaan, onze reisleider, het 1 en ander.
De koning van swaziland heeft 14 vrouwen.
Royal residence is paleis van de vrouwen:-).
De vorige koning had 71 vrouwen en 220 kinderen. Wordt nog 24 uur bij zijn graf bewaakt. Er is geen max aan het aantal vrouwen.
Ik zie twee keer een verkeersfuik. Iets anders dan bij ons. Collega s staan hier met een machine geweer klaar.
We gaan fietsen, op ietwat instabiele mountainbikes. Maar helm op. En gaan. Tussen de antilopes, gnoes en wrattenzwijnen. De zebra s wil ik filmen maar filmen met je gsm en fietsen gaan niet samen. En sierlijk duik ik over t stuur. Gelukkig schaaf ik alleen mn rechterarm open. Loreine is maar wat blij dat ze mee terug mag:-) Belgen en fietsen:-). De wond wordt vakkundig verzorgd en we blijven relaxt koffie drinken. Gelukkig is er nog de foto waar ik op de fiets zit:-).
Het was wel bijzonder om zo tussen het wild te fietsen. Al was t nog geen kilometer.
Rond 15 uur rijden we terug naar onze accomodatie. Daar zijn we rond 16 uur.
Tijd voor een stukje me time.

Woord van de dag
Doggy bag is een prakkie zakkie

  • 28 September 2018 - 15:05

    Peter Tangelder:

    Ligt t aan mij, maar ik zie helemaal geen foto’s !?!?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hluhluwe

Rondreis Zuid Afrika

24 daagde rondreis van Johannesburg naar Kaapstad

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2018

Kaapstad

10 Oktober 2018

Groeps moeheid

10 Oktober 2018

Township

08 Oktober 2018

Dagje wandelen

08 Oktober 2018

Lange reisdag 2
Carla

24 daagde rondreis door Zuid Afrika

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 25865

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 13 Oktober 2018

Rondreis Zuid Afrika

03 September 2015 - 30 September 2015

Rondreis West Amerika

13 Februari 2014 - 12 Maart 2014

28 daagse groepsrondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: