Tweede weekend in Zuid Afrika - Reisverslag uit Hluhluwe, Zuid-Afrika van Carla - WaarBenJij.nu Tweede weekend in Zuid Afrika - Reisverslag uit Hluhluwe, Zuid-Afrika van Carla - WaarBenJij.nu

Tweede weekend in Zuid Afrika

Blijf op de hoogte en volg Carla

30 September 2018 | Zuid-Afrika, Hluhluwe

Wakker worden omdat een aap in je kamer probeert te komen, hoe cool is dat?
Met zn vieren blijven in het park achter.. De de rest gaat op safari. Heerlijk even rust. Gewoon even genieten van al het mooist om me heen en verwerken wat ik van de week gezien heb.
Rond 11:45 uur halen we de rest vd groep op. Zij hebben niet veel gezien. Helaas. We rijden door naar St Lucia. Daar zijn we redelijk snel. Tijd om wat kleding te wassen en de middag vrij te besteden. We lopen richting zee. Het kaartje vertekent wat, dus is het langer dan gedacht. Maar de Indische Oceaan heb ik gezien! Totaal 9 kilometer gelopen.
We eten relaxt naast t hotel en duiken vroeg ons luxe bed in.
Zondag staan we 4:45 uur op voor de walvis tour.
6 uur is vertrek. We rijden eerst een uur en stappen aan boord vd bootje. De golven zijn hoog. Wauw. Gelukkig heb ik zee benen. Maar walvissen, ho maar. Af en toe in de verte. Heeeeeel in de verte zien we er 1 springen. Dat is met de weersomstandigheden niet te halen. Na 1,5 uur ga ik weer naar beneden. Daar zit een zeeziek groepsgenootje. Ze waardeert het als ik bij haar kom zitten. En in die tijd komt er dus een walvis voor de boot, en ja die springt. Ik mis t. Maar een voormalig docente Nederlands laat ik niet ziek alleen zitten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hluhluwe

Rondreis Zuid Afrika

24 daagde rondreis van Johannesburg naar Kaapstad

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2018

Kaapstad

10 Oktober 2018

Groeps moeheid

10 Oktober 2018

Township

08 Oktober 2018

Dagje wandelen

08 Oktober 2018

Lange reisdag 2
Carla

24 daagde rondreis door Zuid Afrika

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 25834

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 13 Oktober 2018

Rondreis Zuid Afrika

03 September 2015 - 30 September 2015

Rondreis West Amerika

13 Februari 2014 - 12 Maart 2014

28 daagse groepsrondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: