Drakensbergen - Reisverslag uit Drakensberg Garden, Zuid-Afrika van Carla - WaarBenJij.nu Drakensbergen - Reisverslag uit Drakensberg Garden, Zuid-Afrika van Carla - WaarBenJij.nu

Drakensbergen

Blijf op de hoogte en volg Carla

01 Oktober 2018 | Zuid-Afrika, Drakensberg Garden

Onderweg naar Drakensbergen. Ik krijg bericht dat het daar mogelijk sneeuwt. Dat lijkt me toch wel gaaf. Sneeuw in Zuid Afrika.
Het ontbijt is weer lekker. We hebben een reisdag maar Riaan maakt er ook nu weer wat moois van. Een heerlijke koffiepauze.
De natuur is hier groen en je ziet dat het hier welvarender is.
In Durban lunchen we met uitzicht op strand en zee. Durban is een grote stad. Maar echt mooi vind ik het niet. Het contrast met het arme deel van Zuid Afrika is vreselijk groot. Het advies is ook om hier als toerist niet in bepaalde wijken te komen.
Rond 14 uur vertrekken we voor het laatste deel van de reisdag. We gaan de bergen in. Veel groen en een brede, goed onderhouden snelweg.
Riaan deelt onderweg billtong uit. Dit is gedroogd vlees, kan van diverse dieren zijn. Het is een delicatesse in Zuid Afrika.
Wat wordt de omgeving mooier naarmate we de Drakensbergen naderen. We zien nog een super mooie ondergaande zon. Ons huisje heeft een top uitzicht. Op de bergen. En als het donker is, is we een mooie sterrenhemel. Wat een mooi land!

• 01 Oktober 2018 - 19:01

Marjolijn:

Wat een prachtig avontuur. Echt genieten om elke dag weer je blijf te lezen

• 02 Oktober 2018 - 13:07

Marijke:

Carla prachtig de drakensbergen.hopelijk is er tijd voor een hike. Het is genieten met de grote g lees ik. Blif lje volgen want je hebt nog heel wat moois voor de boeg.