Dagje wandelen - Reisverslag uit Keurboomstrand, Zuid-Afrika van Carla - WaarBenJij.nu Dagje wandelen - Reisverslag uit Keurboomstrand, Zuid-Afrika van Carla - WaarBenJij.nu

Dagje wandelen

Blijf op de hoogte en volg Carla

08 Oktober 2018 | Zuid-Afrika, Keurboomstrand

Een dagje wandelen in Tskitsikamma park. T is mistig. Volgens Riaan gaat de zon hier door heen branden:-) Alleen vandaag niet:-).
Met een gezellig stel wandelen we naar de hangbrug. Ik mag voor op. Ik wacht iedere keer braaf om te kijken of ik mn kuikens nog bij elkaar heb.
De hangbrug is niet zo spannend als ik had verwacht. Ik ga als eerste. Daarna word ik tot fotograaf gebombardeerd en maak ik foto s van alle dames die wel/niet durven maar het toch doen:-). Dan nog met zn allen op de brug voor een heuse selfie, met stick:-). We lopen naar de overkant en weer terug over nog een andere brug. Rond 12 uur zijn we bij t restaurant terug. Eten een overheerlijke lunch en wachten tot we terug mogen.
Er wordt gewaarschuwd voor slangen. Achter het bord ligt een boomslang te slapen. Slik, slik en dan toch maar kijken. Uit de comfortzone. Het is me zelfs gelukt een foto te maken.
Er zitten op het terrein ook klipdassen. Te vergelijken met de Oostenrijkse Murmeltiere (bergmarmotten). Deze zijn duidelijk gewend aan mensen. Volgens mij poseren ze zelfs voor de foto s. Ze houden nog net hun pootje niet op voor een fooi.
Vanavond is er een heuse braai! Verzorgd door onze chauffeur Marco. Het mag gezegd worden onze reisleider en chauffeur zijn echt top!! Zo heeft Riaan voor mij voor morgenochtend nog een keer walvissen spotten geregeld. Ik ben de enige die dat nog een keer wil. Hij gooit er zelfs het programma voor om. Mocht er nu iemand ziek worden, ik ben er niet van:-).

  • 08 Oktober 2018 - 17:08

    Marijke:

    Top dat je nog walvissen gaat spotten. In welke plaats vertrek je?
    Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Keurboomstrand

Rondreis Zuid Afrika

24 daagde rondreis van Johannesburg naar Kaapstad

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2018

Kaapstad

10 Oktober 2018

Groeps moeheid

10 Oktober 2018

Township

08 Oktober 2018

Dagje wandelen

08 Oktober 2018

Lange reisdag 2
Carla

24 daagde rondreis door Zuid Afrika

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 25861

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 13 Oktober 2018

Rondreis Zuid Afrika

03 September 2015 - 30 September 2015

Rondreis West Amerika

13 Februari 2014 - 12 Maart 2014

28 daagse groepsrondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: