Groeps moeheid - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Carla - WaarBenJij.nu Groeps moeheid - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Carla - WaarBenJij.nu

Groeps moeheid

Blijf op de hoogte en volg Carla

10 Oktober 2018 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Onderweg naar Kaapstad. De groeps moeheid heeft toegeslagen. Dat ligt niet aan de groep, absoluut niet. Meer dan 2 weken met 23 mensen om me heen. Daarbij opgeteld alle indrukken maken dat mijn hoofd vol zit. Het fenomeen groepsvakanties blijft me boeien. Je trekt een paar weken intensief met elkaar op en bij de koffer band op Schiphol zeg je gedag en je stapt weer in je eigen wereld.
Deze vakantie is absoluut een succes door onze reisleider Riaan en chauffeur Marco. Die mij steevast naughty police lady noemt.
Ook vandaag rijden we weer door een schitterend landschap. Het is hier voorjaar. Je zou bijna besluiten vanaf september hier te wonen en in maart weer in Nederland:-).
Het is hier absoluut rijker dan in andere delen van het land. In de stadjes zijn veel Duitsers en Engelsen die zich hier gesetteld hebben.
We rijden tussen druiven- en appelgaarden. Overal zijn de immense bergen.
Omdat we dichter bij Kaapstad komen wordt de weg ook drukker. Voor t eerst in weken staan we stil voor verkeerslichten en is het druk, qua verkeer.

• 11 Oktober 2018 - 09:23

Aimée:

Wat een reis! Geniet nog even van het mooie Kaapstad. ;o)

• 14 Oktober 2018 - 15:51

Marijke:

Hoi hopelijk goede terug reis gehad, en weer afrika cken van Afrika. Het is en blijft een bijzonder en indrukwekkend land.spreken elkaar

• 15 Oktober 2018 - 18:52

Frank:

Chauffeur Marco? Misschien dat ze de Hollands midden OVD minder naughty vinden:)