Alweer 3 maart - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu Alweer 3 maart - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu

Alweer 3 maart

Blijf op de hoogte en volg Carla

03 Maart 2014 | Nederland, Zoetermeer

Maandag 3 maart

Reisdag Queenstown. Voor wie de film Lord of the rings hebben gezien. We rijden door dit landschap, links de bergen en rechts de zee. De lucht is strakblauw en de mist trekt op. We zien de mooist plaatjes. Nu is het jammer dat ik niet kan stoppen. We krijgen een korte stop bij knights point.
Mijn nek maakt overuren, al dat moois, ik weet niet waar ik moet kijken. Ik ben sprakeloos, ik kan het niet eens verwoorden. Er ligt verse sneeuw op de toppen van de bergen! Omdat ik niet de enige ben, last de juf een korte foto stop in. Via de Haast pas komen we in weer een natuurgebied. Dit is een zo vreselijk mooie reisdag. 70% van de tijd regent het hier, maar niet vandaag, we hebben geluk!!
Ik heb een oplossing bedacht voor het verwoorden:
Beste Tolga, hierbij vraag ik verlof van 1 februari 2016 tot en met 14 maart 2016. De reden voor dit verlof is dat ik nog verder moet bijkletsen met mijn nichten en neef in Nieuw Zeeland. Een andere reden is dat ik deze reis te weinig foto momenten en rust heb gehad, ik zou graag meer verwerkingstijd voor dit mooie land willen hebben, groetjes Carla:-)))

Rond 13:00 uur verandert het landschap, het wordt ruiger en minder groen.
In de middag waait er een buitje regen over. Grappig om de wolk te zien komen, regenen en weg is de wolk.
Rond 16:00 uur komen we vlak bij Queenstown aan. Twee uit de groep gaan bungee jumpen. Gaaf om te zien. We staan daar nog lekker in de zon, 5 minuten later regent het en hangen de wolken ernstig laag.
Als we door Queenstown rijden zie ik een .....Starbucks!!! Dit stadje kan niet meer stuk:-)))

Theo, idd de pancake rots vergeten te benoemen! Zo zie je maar, ik moet gewoon terug!! Het is zo veel:-)))

  • 03 Maart 2014 - 10:25

    Annemarie :

    Carla,
    Mag ik dan met je mee om extra te genieten...eigenlijk moet ik zeggen dat je je inderdaad thuis met de foto's pas realiseert wat je allemaal hebt meegemaakt en gezien.. Het is eigenlijk net een droom met zoveel indrukken die bijna niet te verwerken zijn..
    Geniet er in ieder geval zoveel mogelijk van (ook Starbucks ) thuis kan je nagenieten of zoals je volgers middels verhalen van anderen. In dit geval die van jou...
    Veel plezier in queenstown..... Jetboaten is ook leuk hoor hihi

  • 03 Maart 2014 - 10:36

    Wil:

    Ik zie dat je zelfs vanaf de andere kant vd wereld aanspraak maakt op .....!
    Dan is de nood hoog en de drang om daar terug te keren hoog!
    Ik lees je berichten en begrijp dat dit de reis v je leven is! Dat goed om te vernemen nu t nog kan want t einde is al weer enigszins in zicht!

  • 03 Maart 2014 - 14:04

    GJ:

    Wat een mooie verhalen weer. Ik moest ff wat verhalen inhalen. Ik ben zo benieuwd naar de foto's alleen ben ik dan bang dat ik dan ook heeeel lang in het vliegtuig moet gaan zitten. Geniet ervan.

  • 03 Maart 2014 - 18:52

    Theo Dykhuizen:

    Carla,
    Vanmorgen voor ik ging werken, las ik je verhaal al. Dit zorgde voor wat extra energie. Eerst reden jullie nog langs de kust met aan de linkerkant de bergen. Daarna door die mooie Haastpas. En nu zit je dan in het gebied met meren (de prachtige weg langs Lake Hawea), bergen (al dan niet met sneeuw) om je heen, waarbij fantastische vergezicht elkaar snel opvolgen. En uiteindelijk ben je omlaag "gestort", Queenstown in. Ik ben benieuwd waar jullie nu heen gaan en wat je erover gaat vertellen. Logisch dat je alvast wat verlof heb gepland voor 2016 om terug te keren naar het mooiste land op aarde! Maar voorlopig zit je er nu nog..... Groeten, Theo.

  • 03 Maart 2014 - 23:34

    Peter:

    Yesssssssss, eindelijk na zoveel mooie momenten: daar is ie dan: the Starbucks !!!!
    Maar volgens mij kan jou verlof nooit afgekeurd worden en gaan we in 2016 gewoon allemaal mee > bedrijfsuitje met " juf" Carla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

24 daagde rondreis door Zuid Afrika

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 25918

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 13 Oktober 2018

Rondreis Zuid Afrika

03 September 2015 - 30 September 2015

Rondreis West Amerika

13 Februari 2014 - 12 Maart 2014

28 daagse groepsrondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: