Zon!!!! - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Carla - WaarBenJij.nu Zon!!!! - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Carla - WaarBenJij.nu

Zon!!!!

Blijf op de hoogte en volg Carla

05 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Daar is hij dan, de dag dat ik even klaar ben met het groepsgebeuren!! Na drie weken is dat voor mij niet slecht:-)))
Ik wil een dagje rust!! Het is een korte rit naar Te Anau. De middag kan er gewandeld worden. Vandaag even niet. Ik settel mij op het terras, oordoppen met muziek op de oren, ga zo zitten dat ik een waanzinnig uitzicht heb, smeer factor 20 en ga in mijn eigen bubbel.
Rond 17 uur is 1 van de reisgenootjes ook uit haar bubbel en spreken we ons gevoel uit, nemen een wijntje, toasten op het leven. Mijn bui is weer over. Ik geniet er weer van.
Morgen weer aansluitend bij de groep voor een wandeling en een boottocht door milford sounds!!

  • 05 Maart 2014 - 09:07

    Theo Dykhuizen:

    Carla,
    Zo, vandaag lekker in jezelf gekeerd? Soms heb je dat ff nodig. Lijkt me toch niet echt wat voor jou... Mooi klein plaatsje, dat Te Anau, zo aan het water. En morgen dan naar de Milford Sound. Dat wordt weer genieten voor je. Je zult wel beamen, dat dit wel eens de mooiste plek in Nieuw Zeeland zou kunnen zijn, met onvergetelijke vergezichten en watervallen. Maar je hebt het al vaker geschreven, iedere plek in Nieuw Zeeland heeft zijn eigen schoonheid en charme. Zorg ervoor dat de accu van je camera is opgeladen, want je blijft foto's schieten. Veel plezier!!
    Groeten, Theo.

  • 06 Maart 2014 - 06:14

    Liset:

    Oh klinkt heerlijk. In zo'n mooi land in je eigen bubbel zitten. Geweldig gewoon. Lekker genieten. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

24 daagde rondreis door Zuid Afrika

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 25930

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 13 Oktober 2018

Rondreis Zuid Afrika

03 September 2015 - 30 September 2015

Rondreis West Amerika

13 Februari 2014 - 12 Maart 2014

28 daagse groepsrondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: