Dagje yosemite - Reisverslag uit Yosemite Lakes, Verenigde Staten van Carla - WaarBenJij.nu Dagje yosemite - Reisverslag uit Yosemite Lakes, Verenigde Staten van Carla - WaarBenJij.nu

Dagje yosemite

Blijf op de hoogte en volg Carla

20 September 2015 | Verenigde Staten, Yosemite Lakes



In de yosemite valley krijgen we een "vrije" dag. De dag start slecht, de douche is een waardeloze straal en als ik m'n lunch wil maken is alle kaas op. Als ik rond kijk zie ik dat de Poolse bruid drie plakken kaas op haar brood heeft. Er rest mij niets anders dan twee droge sneden brood en een banaan mee te nemen. We vertrekken met z'n allen naar curry village. Het grote deel van de groep gaat voor een grote hike. Met drie andere dames ga ik voor een relaxt dagje wandelen. We ontdekken in de lodge dat we daar uitgebreid kunnen ontbijten. Een chocolade muffin en goede koffie zorgen dat m'n boze bui overwaait. Ik koop wat uren wifi en heb contact met het thuisfront. Best lekker vertrouwd. Met de shuttle bus gaan we door t hele park en wat steekt er over? Een beer. Een heuse echte! Super gaaf. We starten onze eigen hike:-). Naar een waterval. Halverwege vinden Nancy en ik het mooi geweest. De andere twee lopen nog door. En wat blijkt... de waterval is niets meer en niets minder dan een miezerig valletje.
Terug zijn we ruim op tijd. Luieren in de lodge en eten buiten overheerlijke pizza s. Terug op de camping is er ruimte om te ontspannen. Los van de stof:-). Het is hier verschrikkelijk mooi. Ik zou hier best naar toe terug willen.

  • 21 September 2015 - 04:20

    Menno:

    Wauw Carla,wat een toffe verhalen weer zeg.zit ik tijdens de nachtdienst in een posthok te lezen haha.
    Kamperen is inderdaad niks hè?bah.
    Heel veel plezier daar en laat de koffers staan van de nagellakkers.

  • 21 September 2015 - 15:57

    Robert:

    Ha Carla,

    Tsja...ondanks dat ik ook steeds weer in september terugkom, is het voorjaar echt de tijd voor de watervallen daar, zoveel smeltwater is er nu niet meer.....wel cool van die beer!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Yosemite Lakes

Carla

24 daagde rondreis door Zuid Afrika

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 25920

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 13 Oktober 2018

Rondreis Zuid Afrika

03 September 2015 - 30 September 2015

Rondreis West Amerika

13 Februari 2014 - 12 Maart 2014

28 daagse groepsrondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: