Herinneringen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu Herinneringen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu

Herinneringen

Blijf op de hoogte en volg Carla

19 September 2018 | Nederland, Zoetermeer

Vier jaar geleden deed ik mijn 1e groepsreis. Gelijk maar ver weg, Nieuw Zeeland. Ik was enthousiast geworden door verhalen van collega Theo Dykhuizen. Het was zo n mooi land, ik moest, volgens hem gaan. Dat deed ik. Elke dag hield ik mijn blog bij en elke dag reageerde Theo. Hoe zwaar hij het toen ook had, 1 van zijn broers overleed in de tijd dat ik weg was. Het jaar daarna maakte ik een rondreis door West Amerika. En weer las Theo dagelijks mee. Hij werd enthousiast en ging met Ricky, zijn vrouw naar Amerika. In juli van dit jaar hoorde ik het slechte nieuws dat Theo kanker had. Dit kon niet waar zijn. Hij had in april afscheid genomen om met pensioen te gaan. Als donderslag bij heldere hemel kwam het bericht dat Theo in de nacht van 8 augustus was overleden. Niet te bevatten. Ik heb aan drie bureaus met Theo mogen werken, hij had altijd een luisterend oor en kon prachtig vertellen. Lieve Theo, ik zal je reacties onder mijn verhaaltjes missen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Rondreis Zuid Afrika

24 daagde rondreis van Johannesburg naar Kaapstad

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2018

Kaapstad

10 Oktober 2018

Groeps moeheid

10 Oktober 2018

Township

08 Oktober 2018

Dagje wandelen

08 Oktober 2018

Lange reisdag 2
Carla

24 daagde rondreis door Zuid Afrika

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 25936

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 13 Oktober 2018

Rondreis Zuid Afrika

03 September 2015 - 30 September 2015

Rondreis West Amerika

13 Februari 2014 - 12 Maart 2014

28 daagse groepsrondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: