Wandelen in Lesotho - Reisverslag uit Malealea, Lesotho van Carla - WaarBenJij.nu Wandelen in Lesotho - Reisverslag uit Malealea, Lesotho van Carla - WaarBenJij.nu

Wandelen in Lesotho

Blijf op de hoogte en volg Carla

04 Oktober 2018 | Lesotho, Malealea

Stil zit ik op 1 van de mooiste plekken die ik ooit gezien heb.
Vandaag geslapen tot 7:15 uur, luxe tijden. Met een deel van de groep gaan we de lange wandeling naar de waterval en grottekeningen maken. Er is eens strakblauwe lucht en t is lekker wandelweer. We lopen tussen de bergen, over paden ri waterval. Het is niet een mooi glad pad. Er moet geklommen en geklauterd worden. De waterval is prachtig. Je zou denken dat ik na alle watervallen in IJsland, er genoeg van had, maar deze is ook weer mooi. We dalen af en stijgen richting de grottekeningen. Ik kan niet beschrijven hoe mooi het hier is. Het is pittig! Zeker het stijgen. Vlak bij de tekeningen vind ik de afdaling voor mij te heftig en daar zit ik dan op een steen in de schaduw. Te genieten van de stilte en het moois.
De terugweg is best pittig, berg op. Als twee kleine jongetjes mn hand pakken om
Me te ondersteunen, is dat een gouden onbetaalbaar moment!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Lesotho, Malealea

Rondreis Zuid Afrika

24 daagde rondreis van Johannesburg naar Kaapstad

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2018

Kaapstad

10 Oktober 2018

Groeps moeheid

10 Oktober 2018

Township

08 Oktober 2018

Dagje wandelen

08 Oktober 2018

Lange reisdag 2
Carla

24 daagde rondreis door Zuid Afrika

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 616
Totaal aantal bezoekers 25630

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 13 Oktober 2018

Rondreis Zuid Afrika

03 September 2015 - 30 September 2015

Rondreis West Amerika

13 Februari 2014 - 12 Maart 2014

28 daagse groepsrondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: