SHOPPEN - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Carla - WaarBenJij.nu SHOPPEN - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Carla - WaarBenJij.nu

SHOPPEN

Blijf op de hoogte en volg Carla

23 September 2015 | Verenigde Staten, San Francisco



Dagje vrij in San Francisco. Voor het gemak heb ik de Starbucks app gedownload. Niet dat er hier niet zoveel zitten. Loreinne weet niet wat ze ziet. Zoveel starbucksen zijn er in Antwerpen niet:-)) je kunt er goed ontbijten. Daarna gaan we los:-) na drie weken stof en viezigheid wil ik een schone witte blouse. Het is sowieso al weer prettig om je voor een spiegel op te kunnen maken en je haar te föhnen. Er is een Apple store en ja ik mag van het personeel overal weer even aan voelen. Ik word er zo weer blij van. Bij de H en M staat er een forse beveiligster en ik vraag haar de weg naar de grote maten. Ze zegt: aha maten voor ons meisjes. En sleept me mee naar de sale waar ze me een zwart pak laat zien dat ik misschien voor de kerst wil hebben, voor 10 dollar. Ze neemt er de tijd voor. Het pak is gaaf maar ik vier vast een deel,van de kerst in een ander pak. Ik vraag naar een witte blouse en net zo gemakkelijk gaat ze weer mee. We hebben samen reuze lol. Dit kan echt alleen in Amerika. Zo vriendelijk.
Hierna sluiten we aan in de rij voor de cable car. Dat moet natuurlijk in San Francisco. De rij gaat snel en voor we het weten sta ik aan de zijkant, zoals het hoort en loreinne zit lekker op de stoel. Het wordt een cliché maar ik heb een grote grijns op m'n gezicht. Straten die je jaren op foto s en in films hebt gezien en ik ga er nu op zo n cable car doorheen. We eindigen bij fishermans wharf, op zoek naar de zeehonden. En ook zij liggen er. Maar wat is het koud, gisteren was het nog heerlijk weer. Carl, the Fog, hangt boven SF. Carl heeft zelfs een eigen twitter account, het moet niet veel gekker worden. Vanaf hier lopen we op ons gemak terug naar het hotel. We lopen via China town. Hoeveel kitsch kan een mens verdragen? We moeten allebei nodig naar het toilet, bij de macy s kan dat. Marmer op de vloer en de wanden, dat is pas luxe, ik zou hier kunnen blijven zitten:-). Op onze kamer oefent Lorreine met haar nieuwe accessoire van Apple. Ze heeft een iPad thuis en had geen idee hoe je heel simpel, met een connector, foto s van je camera op je iPad kon overzetten. Haar dochter moest dat altijd doen.
Van mij mag ze oefenen op mijn iPad zodat ze vrijdag meteen de foto s op haar iPad kan showen. Ik hoor zes keer dat ze nu toch gaat douchen:-))
We eten een hapje en rommelen op onze kamer met de koffers. De mijne is nog steeds onder de 20 kilo. Ik heb t 1 en ander geskipt en daar nieuw voor gekocht. Shuttlebus voor donderdag heb ik geregeld, geeft een lekker gevoel. Morgenavond gaan we nog 1x te de groep uit eten. Daarna wens ik ze vooral het beste. Een groepsreis zal ik zeker wel weer doen. Dit was gewoon niet zo n leuke groep, het zij zo. Het genieten van dit land is er nooit minder om geweest.

  • 23 September 2015 - 21:32

    Robert:

    Tsja, die groepen kies je niet uit, gelukkig heeft het de rest niet verpest....doe de groeten aan Karl als je hem nog tegenkomt, die laatste dag....hij heeft ons vorig jaar op de Golden Gate aardig te grazen gehad!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Carla

24 daagde rondreis door Zuid Afrika

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 25875

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 13 Oktober 2018

Rondreis Zuid Afrika

03 September 2015 - 30 September 2015

Rondreis West Amerika

13 Februari 2014 - 12 Maart 2014

28 daagse groepsrondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: