Regen - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Carla - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Carla - WaarBenJij.nu

Regen

Blijf op de hoogte en volg Carla

08 September 2015 | Verenigde Staten, Tusayan

Zondag 6 september

Van de groep ben ik de enige die als een blok geslapen heeft. De rest is brak. Hulde aan de Amerikaanse medicijnen. Zelfs om 6 uur is het al warm. Tenten worden afgebroken en we eten buiten. De omgeving is prachtig, hoge bergen, blauwe lucht en grote witte wolken, zo hoort het in Amerika. We rijden door de woestijn. Het blijft weids, maar dan echt weids. Ik dacht dat Nieuw Zeeland groot en onbebouwd was. We zien treinen met vijf locomotieven er voor en dan honderden meters opleggers er achter. We rijden via de beroemde Route 66. Met een kleine tussenstop in een dorpje. Dit is de bakermat van de route. En jawel er zijn echte bikers, uit Zwitserland dat wel, maar stoer zijn ze. Hierna rijden we door de regen naar de grand canyon. We krijgen heuse regenbuien met onweer. In de folder stond op het programma: Sunset at grand canyon. Ipv daarvan rennen we door de regen naar het visitor center om daar een film over de grand canyon te kijken. Als we terug rijden naar de camping steken er nog 5 elken over, soort van elanden. Het is de bedoeling dat we gaan kamperen. Als groep hebben we een alternatief plan, gewoon lekker in een motel. Maar dan houdt het op met hozen en gaat het zacht regenen en daar sta ik toch werkelijk een koepel tentje in de zachte regen op te zetten. Grenzen verleggen kan nooit kwaad:-)). Als de tenten staan wurmen we ons in de tent. Was het de nacht er voor nog te heet, nu is het dus koud:-). Als groep gaan we gezamenlijk uit eten, daarna is het tijd voor een drankje en dan vroeg de slaapzak in. Wat is dit een mooi land en wat zijn de mensen vriendelijk.

  • 08 September 2015 - 09:35

    Robert:

    Grappig, het is echt zo...de mensen zijn daar zo vriendelijk! Maakt mij niet uit dat het dan misschien niet allemaal even echt is! :)

  • 08 September 2015 - 18:08

    Jack Tukker:

    Wauw weer gaaf geschreven.. Ik zie het voor me dat tentje opzetten. Tranen over mijn wangen. Jack kijkt mij aan of ik gek ben..Hopelijk heb je nog wel kunnen genieten van de grand canyon... Ondanks dat wij nu in zuid Afrika zitten.. Toch een beetje jaloers dat je in dat schitterende land zit... Nu begrijp je waarom wij verknocht zijn aan Amerika...
    Ik zie dat je dezelfde problemen met de foto's en site hebt als wij... Hopelijk veranderen ze nog.

  • 19 September 2015 - 00:21

    Karin:

    Ik zit met open mond te lezen..... geweldig!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tusayan

Carla

24 daagde rondreis door Zuid Afrika

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 25883

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 13 Oktober 2018

Rondreis Zuid Afrika

03 September 2015 - 30 September 2015

Rondreis West Amerika

13 Februari 2014 - 12 Maart 2014

28 daagse groepsrondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: