Reizen door een wondermooi land - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu Reizen door een wondermooi land - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu

Reizen door een wondermooi land

Blijf op de hoogte en volg Carla

21 Februari 2014 | Nederland, Zoetermeer

Vandaag is een reisdag. Onderweg stoppen we nog bij een groot park waar vele geisers in werking zijn. De verschillende kleuren die daarbij horen, zijn niet te omschrijven, want hoe vertel ik nu dat er een appelgroen meertje was. Dat was zo mooi om te zien! Daarna mochten we naar een, geforceerde , uitbarsting van de geiser lady knox kijken. Leuk om gezien te hebben. Hierna door naar Taupo. Dit ken ik van vroeger, dat is nl de omgeving waar mijn oom,tante, nichten en neef woonden. Mijn moeder schreef op haar blauwe luchtpost vel altijd Taupo:-))). Daar zie ik voor het eerst van dichtbij een tui. Dat is een soort van merel met mooie kleuren en een heel mooi fluitgeluid. Onderweg naar park Tongariro, krijgen we waar voor ons geld, en niet zo zuinig. De lucht is blauw en we zien waanzinnig mooie bergen. Midden in dat park zitten we nu in een hotel. We hebben net met open mond van het uitzicht op het terras zitten genieten. Ook nu is het niet in woorden te bevatten.
We rouleren per hotel van kamergenootje. Omdat de mannen oneven zijn, tja zullen we ook met hen op de kamer moeten. Gelukkig heb ik mazzel en heb al voor de tweede keer hetzelfde kamergenootje, super leuke vrouw. Waar ik aan moet wennen is dat zij s avonds op de computer de koeien moet melken. Want als dat niet gebeurt gaan ze op hun uiers zitten, zucht. Geweldig, we lachen heel wat af:-)))) en ik leer nog eens wat.

  • 21 Februari 2014 - 10:07

    Theo Dykhuizen:

    Carla,
    Wat zo grappig is, is dat je tot en met vandaag bijna dezelfde route over het Noordereiland volgt, als Rieky en ik hebben gedaan met de camper. Je bent vandaag dus in het onwaarschijnlijke mooie Wai-O-Tapu Thermal Wonderland geweest met al die verschillende kleuren. Je raakt daar niet uitgekeken, vind je ook niet? Het ene meertje is nog mooier dan het andere. En dan nu via Lake Taupo naar Tongariro, wat ook weer zo'n wonderschone en weidse omgeving is. En het is ook fantastisch dat je er mooi weer bij hebt en een leuk reisgezelschap. En wat lachen aangaat: je stukje lezend hoor ik je aanstekelijke lach. Carla, ik kijk uit naar het volgende verhaal. Gr. Theo

  • 21 Februari 2014 - 13:46

    Tuldertje:

    *is nu een reis naar Nieuw-Zeeland aan het boeken*

    Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar!
    enjoy,
    Iris

  • 21 Februari 2014 - 21:01

    Annemarie:

    Hoi Carla,

    Wat gaaf om te lezen dat je het naar je zin hebt. En wat Theo schrijft....je doet ook hetzelfde rondje als dat van ons....ga je de Tongariropas lopen?
    Schijnt mooi te zijn. Hebben wij helaas door alle blessures niet kunnen doen...achteraf maar goed ook want de dag dat wij weg gingen ontplofte er zo'n vulkaan terwijl er mensen naast liepen..... Geniet maar lekker en we zijn nu al jaloers op dat mooie weer....

    Groetjes uit het Delftse
    Jack en Annemarie

  • 22 Februari 2014 - 10:49

    Myra:

    Goh, kun jij nu ook al koeien melken? Geweldig, die ervaring. Ik ben zo blij dat het klikt met je reisgenoten, dat is namelijk de slagroom op je reis! Ik ben enorm nieuwsgierig naar je foto's!! Ipad vol?

    Heb net koffie gezet in een ons heel bekende beker. Vraag ik de BFF -wijzend op het logo op de beker-'wat is dat?', zegt ze.....'Carla!' ..... Nou vraag ik je!

    Geniet nog maar lekker daar! Voor je t weet staan we weer op Schiphol!
    X, Myra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

24 daagde rondreis door Zuid Afrika

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 25930

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 13 Oktober 2018

Rondreis Zuid Afrika

03 September 2015 - 30 September 2015

Rondreis West Amerika

13 Februari 2014 - 12 Maart 2014

28 daagse groepsrondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: