Reisdag naar Graaff Reinet - Reisverslag uit Graaff-Reinet, Zuid-Afrika van Carla - WaarBenJij.nu Reisdag naar Graaff Reinet - Reisverslag uit Graaff-Reinet, Zuid-Afrika van Carla - WaarBenJij.nu

Reisdag naar Graaff Reinet

Blijf op de hoogte en volg Carla

06 Oktober 2018 | Zuid-Afrika, Graaff-Reinet

Ik bus, jij bust, hij bust

Gisteren heb ik mezelf een rustdag cadeau gegeven. Beetje wassen, beetje rummi kubben, even het hoofd van alle indrukken leeg maken.
Vandaag hebben we een lange dag. We reizen naar Graaff Reinet
Ik kan een ieder een verblijf in Lesotho aanraden. Het land is arm maar de mensen zijn super vriendelijk. De natuur is overweldigend.
Om 8:45 uur lopen we de grens van Lesotho naar Zuid Afrika over. Mn paspoort krijgt zo mooie stempels. Dit is een heel andere grensovergang dan de heenweg. Schoon en wijds uitzicht. Op de heenweg werden we gelijk geconfronteerd met de armoede van Lesotho.
De townships die we zien, blijven indruk op me maken. Sommige huisjes zijn maar net iets groter dan mijn schuurtje. Over sanitaire voorzieningen wil ik niet eens nadenken.
We rijden door een heel mooi landschap.
Graaff Reinet is een leuk stadje. De groep gaat op excursie. Ben snotverkouden, ik blijf lekker in het hotel. Morgen weer beter.

  • 07 Oktober 2018 - 05:39

    Marijke:

    Hoi carla
    Je geniet volop lees ik alleen jammer van je val en je griepje. Hopelijk snel weer opgeknapt.
    Geniet nog volop van je reis en al het moois wat je nog gaat zien en verbazen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Graaff-Reinet

Rondreis Zuid Afrika

24 daagde rondreis van Johannesburg naar Kaapstad

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2018

Kaapstad

10 Oktober 2018

Groeps moeheid

10 Oktober 2018

Township

08 Oktober 2018

Dagje wandelen

08 Oktober 2018

Lange reisdag 2
Carla

24 daagde rondreis door Zuid Afrika

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 25910

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 13 Oktober 2018

Rondreis Zuid Afrika

03 September 2015 - 30 September 2015

Rondreis West Amerika

13 Februari 2014 - 12 Maart 2014

28 daagse groepsrondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: